نمایندگی استپر موتور آتونیکس | فروش استپر موتور آتونیکس | استپر درایو آتونیکس

موتورهای پله ای آتونیکس ( استپر موتور آتونیکس ) و استپر درایو آتونیکس موجود در فروشگاه تتاصنعت نمایندگی فروش محصولات آتونیکس قادرند تا نیروی الکتریسیته را به حرکت چرخشی تبدیل می کند. و می تواند با دقت برحسب اینکه چگونه می چرخد و با چه سرعتی، قابل کنترل است. موتورهای پله ای توسط یک محرک کنترل می شوند که پالس هایی را به موتور می فرستند و باعث چرخش آن می شوند. تعداد پالس ها یی که موتور را می چرخاند برابر با تعداد پالس هایی است که به محرک تغذیه می شود.موتور با نرخی که برابر با تعداد پالس های با فرکانس مشابه به چرخش در می آید. استپر موتور آتونیکس و استپر درایو آتونیکس در مدل های  2 و 5 فاز  عملیات و کنترل فوق العاده دقیق تجهیزات صنعتی، مانند SMT برای نیمه هادی ها، تجهیزات ادرای و رایانه ای، تجهیزات پزشکی و غیره را تضمین می کند.

معرفی استپر موتور و استپر درایو آتونیکس

استپ موتور یا همان موتور استپر پله ای است. با توجه به قابلیت تولید نیروی گشتاوری زیاد در سرعت کم و حداقل لرزش، از این قطعه برای کنترل موقعیت یا position control در فاصله های کوتاه استفاده میکنند. این قطعات برای شتاب و واکنش سریع بسیار مناسب هستند. از موتور استپر یا (همان استپ موتور) و همچنین استپر درایو آتونیکس در اتوماسیون صنعتی برای کنترل دقیق موقعیت از طریق کنترل دیجیتال استفاده می شود. این دستگاه انرژی الکتریکی را به انرژی مکانیکی تبدیل می کند. استپر یا موتور پله ای دارای حرکات چرخشی است و با هر پالس که از کنترلر دریافت می کند، به میزان مشخص دوران می نماید.

موتور توسط همگام سازی دقیق با خروجی پالس سیگنال، از کنترل کننده به سمت درایور عمل می کند. موتورهای پله ای یا استپر موتور، با توانایی تولید نیروی گشتاوری زیاد در سرعت کم با حداقل لرزش، برای برنامه های که نیاز به کنترل موقعیت سریع در یک فاصله کوتاه دارند مناسب هستند.

استپر موتورها کنترل دقیق موقعیت را به سادگی امکان پذیر می کنند. آنها در تجهیزات مختلف، برای زاویه چرخش دقیق و کنترل سرعت، با استفاده از سیگنال های پالس استفاده می شود. موتورهای پله ای نیروی گشتاوری بالا را تولید می کنند و برای شتاب و واکنش سریع مناسب هستند. استپ موتورها بدلیل طراحی مکانیکی خود، موقعیتشان را در حالت توقف نیز حفظ می کنند. استپر شامل درایور (سیگنال های پالس را وارد کرده و آنها را به حرکت موتور تبدیل می کند) و یک موتور استپر است. شما میتوانید برای خرید موتور پله ای آتونیکس با تتاصنعت نمایندگی فروش استپر موتور آتونیکس تماس بگیرید.

لیست قیمت استپرموتور آتونیکس | کاتالوگ و دیتاشیت استپر موتور آتونیکس

شما میتوانید برای دریافت لیست قیمت استپ موتور آتونیکس با کارشناسان فروش تتاصنعت تماس بگیرید و یا درخواست خود را به واتس آپ یا تلگرام شرکت ارسال نمایید. برای دریافت کاتالوگ و دیتاشیت محصولات میتوانید محصول مورد نظر را در سایت تتاصنعت جستجو کنید.

تعمیرات استپر موتور آتونیکس

تتاصنعت با پشتوانه یک تیم فنی و متخصص در زمینه تعمیر تجهیزات اتوماسیون صنعتی و تعمیر تخصصی تجهیزات آتونیکس قادر است تا با کمترین قیمت تعمیرات تخصصی شما را انجام دهد. برای تعمیر استپ موتور آتونیکس میتوانید با کارشناسان واحد فنی تتاصنعت تماس بگیرید.