معرفی شرکت Koino

نمایندگی فروش محصولات کوینو koino در تهران

در این مقاله سعی بر این داریم که به معرفی شرکت کوینو و محصولات این شرکت بپردازیم. شرکت کوینو با نام KUNHUNG ELECTRIC (به معنی به اشتراک گذاری و صمیمیت در جامعه) در سال 1960 در کره تاسیس شد و با 50 سال تجربه به عنوان پیشرو در تولید انواع تجهیزات اتوماسیون صنعتی شناخته شده است. شرکت تتا صنعت موفق به دریافت نمایندگی رسمی از برندهای معتبر شرکت های اتوماسیون صنعتی، از جمله نمایندگی فروش محصولات کوینو در تهران می باشد.

kUNIHUNG نیازها و نیازهای مشتری را درک می کند و بالاترین سطح خدمات و رضایت مشتری را تضمین می کند. با حفظ تعهد خود به کیفیت، KOINO در تلاش است تا بهترین محصولات با کیفیت را به مشتریان در سراسر جهان ارائه دهد. علاوه بر این، سیستم های تضمین کیفیت مانند ISO9001 را در خود ادغام کرده اند.

محصولات این شرکت شامل انواع: رله، کانتر و تایمر، کنترلر دما، رله، انواع سنسور، سوئیچ ها و .. می شود که در ادامه با برخی از محصولات این شرکت به طور کامل آشنا میشوید.

برای خرید و اطلاعات بیشتر محصولات Koino با شرکت تتا صنعت نمایندگی محصولات کوینو تماس حاصل فرمائید.

بررسی پیشرفت شرکت کوینو در سال های اخیر:

2019:

  • در پنجاهمین سالگرد تاسیس کارخانه کوینو، علامت تجاری کوینو (KOINO) در ژاپن و ایالات متحده آمریکا ثبت شد.
  • موفق به کسب گواهینامه CE.
  • خریداری گواهینامه CCC (سری NS22).

2020:

  • گواهینامه CCC ثبت نام خود.
  • خریداری و صدور گواهینامه UL.
  • صدور گواهینامه UL.
  • ثبت علامت تجاری کوینو KOINO در چین.
معرفی محصولات شرکت کوینو KOINO:

در ادامه متوانید با محصولات برند کوینو به طور کامل آشنا شوید.

برای راهنمایی خرید و لیست قیمت محصولات این شرکت با تتاصنعت نمایندگی فروش کوینو KOINO در تهران لاله زار در ارتباط باشید.

کنترلر سنسور

کابل کانکتور

معرفی شرکت کوینو

شرکت کوینو با نام KUNHUNG ELECTRIC واقع در کره میباشد و با سابقه ای گسترده در زمینه تولید تجهیزات اتوماسیون و برق نعتی محصولاتی نظیر انواع تایمر ، کانتر ، سنسور ، ترموستات و انواع شاستی و سایز تجهیزات مرسوم و مورد نیاز اتوماسیون صنعتی را تولید میکند.

لیست قیمت محصولات کوینو

با توجه به نوسانات نرخ ارز لطفا برای دریافت لیست قیمت محصولات کوینو با تتاصنعت نمایندگی رسمی فروش محصولات کوینو در تهران تماس بگیرید.