نمایندگی فروش کنترلر آتونیکس

تتا صنعت نمایندگی فروش انواع کنترلر آتونیکس در ایران میباشد و شما میتوانید برای خرید انواع کنترلر آتونیکس و همچنین دریافت لیست قیمت و کاتالوگ انواع کنترلر آتونیکس با کارشناسان واحدفروش تتاصنعت تماس بگیرید. به صورت گسترده ای در سیستم های کنترل صنعتی، به منظور تنظیم و نگهداری مقدار خروجی در محدوده دلخواه در پروسه ها و فرایندهای مختلف صنعتی استفاده می شوند. در حالت کلی می‌توان گفت که یک کنترل کننده صنعتی واحدی است که در یک سیستم کنترلی حضور دارد و مسئول تولید سیگنال‌های کنترلی به منظور کاهش انحراف «مقدار واقعی» (Actual Value) از «مقدار مطلوب» (Desired Value) شناخته می‌شود. در واقع کنترل کننده تلاش می‌کند که اختلاف بین سیگنال واقعی و سیگنال مطلوب در حالت ایده‌آل به صفر برسد، البته در کاربردهای عملی این مقدار که به آن خطا می‌گویند، به صفر نمی‌رسد، بلکه تلاش می‌شود به کمترین حد ممکن کاهش پیدا کند. بنابراین کنترل کننده در سیستم‌های صنعتی باید عملکرد سیستم را کنترل کند تا دقیق‌ترین پاسخ یا خروجی ممکن از سیستم دریافت شود.

تتاصنعت به عنوان بزرگترین و تخصصی ترین مجموعه فروش تجهیزات اتوماسیون و برق صنعتی دارای مجموعه کاملی از انواع کنترل کننده آتونیکس میباشد. کنترل کننده آتونیکس در انواع کنترلر دما، کنترلر توان، تایمر، SSR، کانتر، پانل میتر و منبع تغذیه میباشد. شما میتوانید برای مشاهده و خرید انواع کنترلر Autonics و همچنین دریافت کاتالوگ کنترلر آتونیکس از برگه های معرفی انواع کنترلر آتونیکس در بخش زیر استفاده نمایید.

 

کنترلر دما آتونیکس

دستگاهی است که در فرآیند های صنعتی، آزمایشگاهی و … جهت کنترل حرارت بدون دخالت اپراتور به کار می رود. کنترلرهای دما از نظر عملکردی به دو دسته اصلی PID و ON/OFF تقسیم می شوند. ورودی یک سیستم کنترلر دما با توجه به مدل انتخابی میتواند شامل انواع سنسور های دما از جمله ترموکوپل، (RTD (PT100 ،PT1000 و … شود. کنترلر پس از دریافت دمای محیطی توسط سنسور، آن را با دمای مورد نظر مقایسه کرده سپس یک خروجی تولید می کند. کنترل کننده آتونیکس در انواع کارت دما، نمایشگر آنالوگ و دیجیتال تولید شده. جهت خرید انواع کنترلر برند آتونیکس و اطلاع از لیست قیمت انواع ترموستات Autonics با شرکت تتا صنعت، نمایندگی فروش ترموستات آتونیکس در ارتباط باشد.

جهت مشاهده مشخصات فنی و مقایسه انواع کنترل کننده دما آتونیکس  اینجا کلیک کنید.

جهت دانلود PDF کاتالوگ (دیتا شیت) فارسی ترموستات (کنترل کننده دما) آتونیکس اینجا کلیک کنید.

معرفی کنترل کننده های آتونیکس

کنترل کننده آتونیکس در انواع کنترلر دما، کنترلر توان ، تایمر ، SSR  ، کانتر ، پانل میتر و منبع تغذیه میباشد. شما میتوانید برای مشاهده و خرید انواع کنترل کننده آتونیکس از برگه های معرفی انواع کنترل کننده آتونیکس در سایت استفاده کنبد.

لیست قیمت و کاتالوگ محصولات آتونیکس

شما میتوانید برای دریافت کاتالوگ و دیتاشیت محصولات آتونیکس از سایت بازدید کرده و یا برای دریافت اطلاعات بیشتر و دریاقت لیست قیمت آتونیکس با کارشناسان واحد فروش تماس حاصل بفرمایید.