نمایندگی انحصاری فروش انواع سنسور آتونیکس | قیمت و معرفی انواع سنسور Autonics

تتاصنعت نمایندگی انحصاری فروش انواع سنسور آتونیکس در لاله زار و تهران میباشد،شما میتوانید برای خرید  سنسور Autonics و دریافت لیست قیمت انواع سنسور آتونیکس با کارشناسان واحد فروش تتاصنعت تماس بگیرید. سنسور آتونیکس معمولاً اجزای مورد استفاده در اتوماسیون هستند که برای تشخیص تغییرات در محیط و انتقال اطلاعات به صورت الکترونیکی استفاده می شوند. سنسور (sensor)یعنی حس کننده,و از کلمه  sens به معنی حس کردن گرفته شده و می تواند کمیت هایی مانند فشار، حرارت، رطوبت، دما، و … را به کمیتهای الکتریکی پیوسته (آنالوگ) یا غیرپیوسته (دیجیتال) تبدیل کند.سنسور Autonics در انواع دستگاههای اندازه گیری، سیستمهای کنترل آنالوگ و دیجیتال مانندPLC مورد استفاده قرار می گیرند. عملکرد سنسور آتونیکس و قابلیت اتصال آنها به دستگاههای مختلف از جملهPLC باعث شده است که سنسور بخشی از اجزای جدا نشدنی دستگاه کنترل اتوماتیک باشد. سنسور ها بر اساس نوع و وظیفه ای که برای آن ها تعریف شده اطلاعات را به سیستم کنترل  کننده می فرستند و سیستم طبق برنامه تعریف شده عمل می کند .

کاربرد این سنسورها در صنعت

1- شمارش تولید: سنسورهای القائی، خازنی ونوری

2- کنترل حرکت پارچه و …: سنسور نوری و خازنی

3-تشخیص پارگی ورق: سنسورنوری

4- کنترل سطح مخازن: سنسور نوری و خازنی و خازنی کنترل سطح

5- کنترل انحراف پارچه: سنسور نوری و خازنی

6- اندازه گیری سرعت: سنسور القائی و خازنی

7- کنترل تردد: سنسور نوری

8-اندازه گیری فاصله قطعه: سنسور القائی آنالوگ

نمایندگی سنسور آتونیکس

برخی از سنسورهای آتونیکس که در صنعت پر کاربرد هستند:

سنسورها اساسی ترین و متداول ترین اجزای مورد استفاده در اتوماسیون هستند. شرکت Autonics طیف گسترده ای از سنسورها از جمله سنسورهای مجاورت، سنسور های فوتوالکتریک، سنسورهای فیبر نوری و سنسورهای فشار را برای حداکثر کارایی کاربر ارائه می دهد.

سنسور حضور:

 سنسور حضور، یک سنسور حساس به حرکت است، این سنسور autonics هیچ گاه شما را در تاریکی تنها نمی گذارد.

سنسور خازنی آتونیکس:

در سنسورهای خازنی حساسیت تنها به فلز وجود ندارد بلکه هر جسمی تشخیص داده می شود. این سنسورها جزو سنسورهای مجاورتی یا پراکسیمیتی است.

سنسور دما آتونیکس:

برای اندازه گیری دما در صنعت از سنسورهای مخصوصی استفاده می کنند که از مهمترین سنسورهای دما می توان به ترموکوبل و RTD اشاره نمود.

سنسور فیبر نوری Autonics:

در کاربردهای سنجش از راه دور از سنسورهای فیبر نوری استفاده می شود.

سنسور نوری اتونیکس:

سنسورهای نوری برای تشخیص اجسام در صنعت بکار می روند. این سنسورها را ” فتوالکتریک ” نیز می نامند. مکانیزم عملکرد این حسگرها ارسال نور است. در بازار آنها را با عنوان چشم الکتریکی نیز می شناسند. سنسورهای نوری بطور کلی در سه دسته دوطرفه، یک طرفه با آینه یا رفلکتور و یک طرفه بدون آینه تقسیم بندی می شوند.برای خرید سنسور نوری Autonics   و دریافت لیست قیمت انواع سنسور آتونیکس میتوانید از نمایندگی فروش سنسور آتونیکس محصول خود را تهیه کنید. 

سنسور اولتراسونیک آتونیکس: 

سنسور اولتراسونیک وسیله ای است که با استفاده از ارسال و دریافت امواج صوتی عملیات تشخیص و یا تعیین فاصله از یک جسم هدف را انجام می دهد.

انکودر آتونیکس: 

” اینکدر ” یک دستگاه الکترومکانیکی است که موقعیت زاویه ای و یا مکانی یک شفت یا محور را به کد آنالوگ و یا دیجیتال تبدیل می کند.

سنسور القایی آتونیکس: 

سنسورهای القایی یا حساس به فلز جزو سنسورهای مجاورتی یا پراکسیمیتی دسته بندی می شوند و وظیفه آنها شناسایی اجسام فلزی در خط تولید می باشد تا زمانی که فرضا جسم به نقطه ای خاص در نزدیکی سنسور رسید سنسور القایی آن را تشخیص داده و فرمان این تشخیص را صادر می کند.

معرفی انواع سنسور Autonics

 محصولات آتونیکس در گروه سنسور القایی  ، سنسور خازنی ، سنسور نوری و … دسته بندی میشود که شما با توجه پروژه و نیاز خود میتوانید از طریق فروشگاه تتاصنعت اقدام به خرید سنسور نمایید.

لیست قیمت و مشخصات فنی انواع سنسور Autonics

تتاصنعت صنعت با دارا بودن سابقه ای طولانی در زمينه اتوماسیون صنعتي و ابزار دقیق، و با ارائه تنوع بسيار گسترده از ابزارها و كالاهاي مورد نياز در همان زمينه، آماده ارسال محصول مورد نظر شماست . همچنين چه قبل و چه بعد از خريد، کارشناسان واحد فروش تتاصنعت آماده ارائه مشاوره رايگان به مشتريان عزيز هستند. ا توجه به نوسانات نرخ ارز و تغییران موجودی انار شما میتوانید برای دریافت لیست قیمت سنسور و مشخصات فنی انواع سنسور Autonics از این برگه بازدید کرده و یا درخواست خود را به واتس آپ یا تلگرام شرکت ارسال نمایید.